سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی خرد که اسیر دست هوسی امیر است . [امام علی علیه السلام]
شیاطین آخرالزمان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» یک کار خیلی بهتر از شعار مرگ بر اسرائیل

>>> اسرائیل را تحریم می کنیم<<<

 

 

                             

بیایید تا با عدم خریداری اجناس کمپانی های حامی صهیونیست

 جنایتکار و خونخوار گامی موثر در راستای تحریم  این دولت

غیر قانونی وغاصب  برداریم.

تا مادامی که ما نوکیا به دست و کوکا به لب باشیم بمب های صهیونیست های گرگ صفت بر سر مردم مظلوم غزه خواهد بارید.

پس ای مسلمان به وظیفه اسلامی ات عمل کن و حداقل نگذار که اسکناس های ما تبدیل به بمبی برای سرکوب مردم فلسطین شود.



                                

شصت سال از شکل گیری رژیم غاصب صهیونستی می گذرد. صدها همایش در جهان اسلام برگزار و هزارها قطع نامه و اعلامیه و بیانیه و طومار نوشته شده و خدا می داند چندبار رژیم اسزائیل محکوم شده؛ اما... اما هنوز نام منحوس این رژیم بر نفشه ها خودنمایی می کند و روی زبانهاست و در کشوررهای دنیا، سفارتخانه و در سازمان ملل قطع نامه صادر می کند و علیه این کشور و آن کشور موضع می گیرد و ...و هر روز حلقه محاصره را بر ملت مظلوم فلسطین تنگ تر و هر روز به کشتن مردم ستمدیده این سرزمین می پردازد و خانه هایشان را خراب و فرزندانشان را آواره می کند.

فکر میکنید جرا اسرائیل بعد از گذشت نیم قرن هنوز به حیات نامبارک خویش ادامه میدهد؟ آیا به خاطر داشتن سومین ارتش منظم دنیاست و یا به دلیل داشتن صدها کلاهک هسته ای؟ برای پی بردن به پاسخ این پرسش کمی به دور و بر خود نگاه کنید و سر و وضع خویش راببینید.

گوشی های نوکیا و موتورولا جیب های ما را اشغال کرده است و موسیقی به وسیله ام پی تری پلیرهای آی پود به گوش ما میرسد و سی پی یو های اینتل تجارت، اقتصاد، فرهنگ و سیاست ما را میگرداند و اطلاعات آنها را پردازش میکند و پرینترهای اچ پی مطالب ما را چاپ میکند و اوقات مان را فیلمهای هیجانی هالیوود که در کمپانی بزرگ فاکس قرن بیستم تولید شده است، پر میشود و برای کودکان مان کارتونهای معروف والت دیزنی را با تلوزیون های پایونیز نمایش می دهیم و در هنگام سفر این دوربین های کداک هستند که لحظات زیبای ما را ماندگار و این مجرمان اخبار شبکه سی ان ان و خبرنگاران مجله هفتگی تایم هستند که اخبار دنیا را منتشر می کنند و بچه های مان با شیرخشک های خوش مزه سرلاک بزرگ می شوند و شکلات های مگی و کیت کت و اسمارتیز را می خورند و بعد از وعده های غذایی مان هیچ چیز به اندازه نوشابه های کوکاکولا و پیبسی و فانتا و میراندا نمی چسبد و  آنچه خستگی را بعد از یک روز کار از تن آدم به در می کند، یک نسکافه مخلوط با کافی میت است. البته ناگفته نماند  که صورتهایمان را با ژیلت اصلاح میکنیم و مسواک های مان اورال بی است و سیگار مارلبرو بر گوشه لبمان نشسته و خودکار بیک و روان نویس پارکر در جیب مان یافت می شود و البته نگذریم از تی شرتهای رنگ و وارنگ باس که گاهگاهی می پوشیم و بارانی های خوش دوخت نایک بدمان را از برف و باران حفظ می کند و کفش های زیبای تیمبرلند که در گرما و سرما همراه ماست و لباسهای ورزشی چامپیون ما را در افتخارات ملی و محلی همراهی میکند و...

دیگر نگوییم چرا شعار مرگ بر اسرائیل اثر ندارد! دیگر نگوییم چرا این همه اعلامیه و قطع نامه و راهپیمایی به ثمر نمی نشیند. تا وقتی مسئولین ما قراردادهای نفتی را با شگرت چند ملیتی شل امضا و فروشگاه های زنجیره ای پوشاک بنتون مد را به ما عرضه می کنند و محصولات غدایی نستله در یخچالهای غدایی ما جا خوش کرده اند، اوضاع همین است.

به گواهی اسناد و مدارک، هر ریالی که بابت خرید و مصرف این محصولات می پردازیم، گلوله ای می شود در قلب کودک فلسطینی و بمبی بر خانه اش و عاملی برای ویرانی سرزمین . آوارگی هموطنان او. بگذریم از این که ریالهای ما، بودجه سالانه دولت اسرائیل را افرایش و موجبات رفاه زندگی شهروندان آن را فراهم و روزگار را به کام مردم آن میگرداند. این تازه اول ماجراست و اگر نگاهی به تورات و تلمود و قباله (کتابهای یهودیان) و پروتکل های 24 گانه صهیونیسم بیندازید، خواهید فهمید که قضایا پیچیده تر از این حرفهاست و اسرائیل این پدیده شوم قرن بیستم، نه تنها داعیه دار حکومت بر سرزمین فلسطین و بعد از آن کل منطقه خاورمیانه است، بلکه مدعی حکومت بر همه جهان است، روزی گلدامایر، نخست وزیر سابقرژیم صهیونیستی گفت: «هر جا یک یهودی هست، آنجا مرزهای اسرائیل بزرگ است».

شاید باور نکنید در پروتکل های صهیونیسم که مجموعه قوانین مصوب نزد علمای قوم یهود است، افراد غیر یهودی، اعم از مسلمان و مسیحی و زرتشتی، همگی حیوانات ناطقی هستند که خداوند برای بهره کشی قوم یهود از آنان، خلق کرده است و انسان برتر فقط و فقط یهودی ها هستند. شاید باور نکنید غاصبان فلسطین جان و مال و ناموس غیر یهودی ها هستند. برای آشنایی با پروتکل های شیطانی صهیونیست ها میتوانید به سایت باشگاه صهیونیسم پژوهی به نشانی http://rasad.ir  مراجعه نمایید.

می بینید که با هر کالای اسرائیلی که می خریم ما هم در کشته شدن بی گناه های  فلسطینی و ستم هایی که صهیونیسم در جهان مرتکب می شود مقصریم. 

 





   

 محصولات اسرائیلی با این طعم

برای مطمئن شدن از این حرف نشانی چند منبع مطمئن را به شما نشان می دهیم تا با مراجعه به آنها لیست این شرکتها و تولیدکنندگان را از زبان خود صهیونیست ها بخوانید و به عمق فاجعه ای که خودمان مرتکب شده ایم، پی ببرید.

در این سایت بیش از صد محصول و شرکت صهیونیستی معرفی شده اند، آن هم از زبان خود اسرائیلی ها. در دنیا گروهها و انجمنهای زیادی برای تحریم مالی رژیم اشغالگر وجود دارد که همگی تلاش میکنند به انسانهای آزادی خواه و عدالت طلب دنیا بگویند با تحریم کالاهی صهیونیستی این غول اهریمنی را از پا در آورید.

شرکت های حامی رژیم صهیونیستی به اعتراف سفارت اسرائیل در امریکا:

http://israelfm.org/economic/investing/us_cnies.htm

 

 

 اینها جزو پایگاههایی هستند که در اروپا برای تحریم کالاهای صهیونیستی بسیج شده اند

پایگاه جهانی تحریم اسرائیل http://inminds.com/boycott-israel.php

پایگاه تحریم اسرائیل در انگلیس http://bigcampaign.org.uk

پایگاه تحریم اسرائیل در اسپانیا http://nodo50.org/csca

پایگاه تحریم اسرائیل در فرانسه http://jeboycotteisrael.com

 پایگاه فارسی حمایت از  تحریم اسرائیل :

http://www.muslimstudent.blogfa.com/

http://anti-sahyoon.mihanblog.com/

 

 

از نوجوانان ایرانی گرفته تا مسئولان شهر و استان و کشور، باید همگی دست به دست همه بدهیم و با نخریدن کالای اسرائیلی در مبارزه با صهیونیسم جهانی شریک شویم. با نخریدن هر کالای اسرائیلی جان یک فلسطینی را نجات دهیم. بیایید ما هم در مبارزه با کفر و ظلم نقشی داشته باشیم.

 

 



شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی:
فورد موتورز                فیات                               امی EMI      
موییل                       لیلاند                              اسکوئیب
بریتیش پترولیوم         اگزوگروپ                          رولن
آی.بی.ام                  فوته هوفنونگ شوتله         آبوت
اونی لور                    سیبا گایگی                     گروندیک
جنرال الکتریک            کلگیت-پالمولیو                 اطلس کوپکو
کرایسلر                    براون                               وارتا
آی‏تی‏تی                   کنتیننتال                         آگا AGA
رنو                           جان دیر                           هوور
فیلیپس                    بوش                               گلاسکوهولدینگ
باسف                      شنایدر                            شبکه‏های تلویزیونی:
   
هوخست                  کوکاکولا                           CBC-ABC-NBC         
دایملر بنز                  بندیکس                          شرکتهای فیلمسازی:         
فولکس واگن              مسی فرگوسن                اونیورسال
بایر                          اونی رویال                        پارامونت   
زیمنس                     سینگر                            یونایتد آرتیست
آی سی آی               ب.اف.گودریچ                    برادران وارنر
نستله                      هنکل                             مترو گلدین مایر
پ.اند گمبل                فایزر                               کلمبیا
گودیر                        الکترولوکس                     فاکس قرن بیستم
آ.ا.گ AEG                  ساندوز
کاترپیلار                    ک.اچ.دی
مانسمان                   آی ام اریکسون
پی یو کولمان             اولیّوتی
منبع: کتاب مبانی فراماسونری؛ ترجمه جعفر سعیدی

توضیحی کوتاه از چند شرکت معروف:

 

 تیم برلند :

جفری سوارتز مدیرعامل و رییس هیات‌مدیرهی شرکت در پایان یک سفر چهارروزه به سرزمین‌های اشغالی، در گفتگو با نشریه‌ی یهودی جروزالم‌پست تاکید کرد که اسراییل باید پیامش را به گوش جهانیان برساند.

وی که فرزند یک خانواده‌ی دوآتشه‌ی یهودی است، به دولت اسراییل توصیه کرد که صد سرباز را به عنوان مبلّغ به میان مردم آمریکا بفرستد تا واقعیت را برای آمریکاییان توضیح دهند. او اضافه کرد که با احساس وظیفه‌ی فراگیر کردن پیام اسراییل به کشورش بازمی‌گردد.

شرکت تیمبرلند بیش از بیست فروشگاه در سرزمین‌های اشغالی دایر کرده و یکی از تولیدکنندگان پوتین‌های سربازان ارتش رژیم اشغالگر قدس است.

این خانواده یکی از مهم‌ترین پشتیبانان مالی موسسات آموزشی یهودیان در آمریکاست

 



نوکیا :

لارس ولف که یکی از مدیران ارشد نوکیاست، در گفتگو با نشریه‌ی یهودی جروزالم‌پست در سال 1380، خبر از وجود «پروژه‌ی اسراییل» با هدف گسترش سرمایه‌گذاری‌ها و حضور بیشتر در سرزمین‌های اشغالی داد.

این شرکت حضور خود در اسراییل را با یک سرمایه‌گذاری 500میلیارد دلاری در سال 1379 آغاز کرد و بخش عمده‌ی این سرمایه در اختیار شرکت‌های اسراییلی قرار گرفته است.

نوکیا چند مجتمع تحقیقاتی و صنعتی را در سرزمین‌های اشغالی راه‌اندازی کرده و بخشی از فرآیند طراحی و تولید محصولاتی مانند باتری گوشی‌های تلفن همراه در این مجتمع‌ها انجام می‌شود.


سارالی :

سارالی بزرگترین تولیدکننده‌ی پوشاک دنیاست. این شرکت مالک بیش از چهل‌درصد سهام شرکت دلتاجلیل (بزرگترین تولیدکننده‌ی پوشاک اسراییل) و مهم‌ترین شریک تجاری آن است. تولیدات این شرکت با عناوین و نشان‌های مختلفی در کشورهای مختلف به فروش می‌رسد.

مدیر این شرکت به پاس پشتیبانی از نظام اقتصادی اسراییل و سرمایه‌گذاری در سرزمین‌های اشغالی، جایزه‌ی جوبیلی را از بنیامین  نتانیاهو (نخست‌وزیر پیشین این رژیم) دریافت کرده است.

پایگاه رسمی سارالی در شبکه‌ی اینترنت، کاربران را تهدید کرده است که هر اقدام مشکوک به ارتباط با مقوله‌ی تحریم اسراییل را به مقامات قضایی ایالات متحده گزارش خواهد کرد.


نستله :

شرکت نستله که بزرگترین تولیدکننده‌ی مواد غذایی دنیا محسوب می‌شود، به پاس خدماتش به رژیم اشغال‌گر قدس، جایزه‌ی جوبیلی را از نتانیاهو (نخست‌وزیر وقت اسراییل) گرفته است. این شرکت بیش از دویست‌میلیارد تومان در اسراییل سرمایه‌گذاری کرده و در مقابل این خوش‌خدمتی، سالانه حدود بیست و چهارمیلیارد تومان کمک مالی از ایالات متحده دریافت می‌کند.

کار اجباری کودکان در مزارع این شرکت و فروش محصولاتی که موجب مرگ چندین کودک شیرخواره شده، سبب تحریم نستله در برخی نقاط دنیا شده است. نستله در سال 1379، بیش از چهارده‌میلیارد تومان به صندوق پرداخت غرامت هولوکاست کمک کرده و یکی از سهام‌داران عمدهی شرکت تولید لوازم آرایشی و زیبایی L"oreal  (یکی دیگر از حامیان بزرگ رژیم صهیونیستی) است.

متاسفانه شعبه‌ی ایرانی شرکت نستله، در سال 1373 با سرمایه‌ی حدود چهل و دومیلیارد تومان تاسیس شده و اکنون با مدیریت یک فرد غیرایرانی به نام پیر تروبا، بخشی از محصولات نستله را در ایران تولید و توزیع میکند.

پرونده‌ی سیاه نستله

·    مرگ سالانه پانزده نوزاد در اثر استفاده از شیرِ خشک نستله در کشورهای نیمه‌صنعتی، موجب شد سازمان‌های جهانی فعالی در زمینه‌ی غذای کودکان، این شرکت را از سال 1356 تحریم کنند.

·    در زمستان سال 1383، صدها پرنده، دام و حیوان خانگی در ونزوئلا مردند. کارشناسان علت مرگ را بیماری کبدی ناشی از مواد غذایی آلوده تشخیص دادند. این مواد غذایی، توسط نمایندگی نستله در این کشور توزیع شده بود. مجلس ملی ونزوئلا، نستله را مقصر شناخت و آن را به پرداخت غرامت افراد محکوم کرد.

·    بر اساس گزارشی که نشریه‌ی فوربس در اردیبهشت 1383 به نقل از سازمان جهانی کار منتشر کرد، نستله، برای تولید شکلات از کارگران خردسال استفاده می‌کند. در بررسی‌های بعدی مشخص شد بیش از دویست و پنجاه هزار کودک آفریقایی، در مزارع این شرکت در غرب آفریقا کار می‌کنند.

نسکافه

هرچند  نسکافه نام تجاری قهوه‌ی شرکت نستله است، اما هم‌اکنون به گونه‌ای خاص از قهوه گفته می‌شود که شرکت‌های مختلفی آن را تولید می‌کنند. مرادِ ما از نسکافه، همان کالایی است که شرکت نستله تولید می‌کند.


 اینتل :

اینتل یک واحد توسعه‌ی خود را در سال 1353 در حیفا و یک مجتمع تولید ریزپردازنده را در سال 1364 در قدس بنا نهاد. این واحدها نخستین مراکزی بودند که این شرکت خارج از مرزهای ایالات متحده ایجاد کرده بود.

یکی از واحدهای این شرکت که در زمینه‌ی پردازنده‌های موسوم به پنتیوم 4 فعالیت می‌کند، در زمین‌های یک روستای اشغال‌شده‌ی فلسطینی ساخته شده و ساکنان این روستا که پیش از تخریب، سیصد خانه، دو مسجد و یک مدرسه داشته، قتل‌عام شده‌اند و باقیماندگان اندک آن نیز حق بازگشت به زمین‌هایشان را ندارند.

مسوولان شرکت اینتل، به بهانه‌ی خودداری از ورود به مناقشات سیاسی، از گفتگو درباره‌ی سرنوشت صاحبان حقیقی زمین‌های این منطقه پرهیز می‌کنند. شعبه‌ی اسراییلی این شرکت هم‌اکنون با بیش از 4000 نفر کارمند، سومین واحد بزرگ اینتل در دنیاست و صادرات آن سالانه بیش از یک‌هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود. این واحد هم‌اکنون بر روی پردازنده‌های centerino کار می‌کند.


کوکا کولا :

وزارت خارجه‌ی رژیم اشغال‌گر قدس در روزنگاری که برای سال 1345 منتشر کرده، شش واقعه را حیاتی خوانده است. مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسراییل از سوی کشورهای اسلامی یکی از این وقایع است. این شرکت در سال 1356، به پاس سی‌سال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیات اقتصادی اسراییل مورد تشویق قرار گرفت.

کوکاکولا در برابر دریافت 55میلیارد تومان معافیت مالیاتی، یک مجتمع تولیدی در زمین‌های یک روستای فلسطینی ساخته است. این شرکت میزبان و پشتیبان مالی اتاق بازرگانی اسراییل و آمریکا در سال 1380 نیز بود. استفاده از مواد سمی و مضر برای کودکان در کشورهای جهان سوم و به‌کارگیری گروه‌های شبه‌نظامی برای برخورد با کارگران معترض در کشورهای آمریکای جنوبی، موجب شده که محصولات این شرکت از سوی برخی از نهادهای مدنی جهانی تحریم شود.

متاسفانه شرکت خوشگوار مشهد با پرداخت سالانه بیش از یک و نیم‌میلیارد تومان به یکی از شعبه‌های کوکاکولا، محصولات این شرکت را تولید و توزیع می‌کند. مسئولان شرکت خوشگوار با درخواست مردم برای تحریم کوکاکولا مخالفت کرده‌اند.

پرونده‌ی سیاه کوکاکولا

·    کارشناسان تغذیه مصرف کوکاکولا را برای کودکان و نوجوانان را مضر می‌دانند. مصرف این گونه نوشیدنی‌ها، مانع از جذب کلسیم، منیزیم، ویتامین A و B می‌شود.

·    شرکت کوکاکولا از سال 1297 تا کنون از مواد اسیدی مضر برای تولید نوشابه استفاده می‌کند.

·    این شرکت، از سال 1362 از شهد قندی گیاهانی که دچار تغییرات ژنتیکی شده‌اند، استفاده می‌کند. این مساله، سبب بروز خطر ابتلا به دیابت و چاقی مفرط می‌شود.

·    بر اساس گزارش سال 1382 مرکز علم و محیط زیست که یک سازمان پژوهش علمی غیردولتی هندی است، نوشابه‌های کوکاکولا و پپسی که در این کشور تولید می‌شوند، حاوی آفت‌کش‌ها و مواد سمی‌ای چون د.د.ت هستند و حجم مواد سمی این نوشابه‌ها، سی‌برابر بیشتر از استانداردهای کشورهای اروپایی است. حتی محصولات این شرکت‌ها در آمریکا نیز حاوی این مواد نیستند.

پس از انتشار این گزارش، فروش شرکت کوکاکولا در آن سال، پانزده درصد کاهش یافت.

·    سازمان غذا و داروی آمریکا، پس از بررسی‌های فراوان نوشابه‌های شرکت کوکاکولا در سال 1385، از وجود ماده‌ی سرطان‌زای بنزن در آن‌ها خبر داد.

 

خوشگوار

نام شرکت: خوشگوار مشهد

زمینه‌ی فعالیت: تولید نوشابه گازدار غیرالکلی

نشان‌های وابسته: کوکاکولا، فانتا، آب معدنی داسانی، خوشگوارکوکا، خوشگوار پرتقالی

مدیر: مسعود یزدی

تلفن: 6625757 و 6624969

نشانی کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی توس، بزرگراه آسیایی

این شرکت که محصولاتش را پیش از انقلاب تحت نظر شرکت کوکاکولا تولید می‌کرد، پس از انقلاب اسلامی نیز ارتباط با شرکت آمریکایی را حفظ کرد و سالانه، با واسطه‌ی یک شرکت ایرلندی، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب کوکاکولا در آمریکا واریز می‌کند. کوکاکولا که پس از انقلاب اسلامی از بازار ایران خارج شده بود از سال 1373، با امضای قرارداد فرانشیز با شرکت‌هایی از جمله خوشگوار، مجدداً وارد بازار ایران شد که شرکت‌های ایرانی از طریق یک شرکت ایرلندی به نام کوکاکولای آتلانتیک و بعدها از طریق شرکت کنسانتره Drogheda، شهد نوشابه را دریافت می‌کنند.

مدیر شرکت خوشگوار در پاسخ به درخواست مردم برای قطع ارتباط با کوکاکولا می‌گوید: بازار فروش ما وابسته به همین نام است و نمی‌توانیم آنرا حذف کنیم.






 

                     اطلاعیه         (( من نسکافه نمی خورم! ))

 

1.   به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان

2.   رحمت و برکت بی‌پایان و بی‌کران الاهی بر پیامبر آخرین و فرزندان گرامی‌اش و درود بر آخرین حجت و ذخیره‌ی حق.

3.   سلام.

4.   «من نسکافه نمی‌خورم» نام مجموعه‌ای است که تا چند روز دیگر منتشر می‌شود. جنبش دانشجویان جهان اسلام و بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) آن را تهیه کرده اند.

5.   این مجموعه که تلاش می‌کند به مساله‌ی مبارزه‌ی اقتصادی با رژیم اشغال‌گر قدس و تحریم شرکت‌های پشتیبان آن بپردازد، بخش‌های مختلفی دارد:

·معرفی تعدادی از شرکت‌های پشتیبان رژیم صهیونیستی

·برخی از فتاوای مراجع معظم تقلید

·برخی از قوانین موجود درباره‌ی رابطه با اسراییل

·پاسخ به مهم‌ترین شبهات و پرسش‌های موجود

·شرح کلیدواژه‌ها (اشخاص، مفاهیم، شرکت‌ها و...)

·به همراه گزیده‌ای از کاریکاتورهای مسابقه‌ی جهانی هولوکاست

من نسکافه نمی‌خورم، شما چطور؟

 

  اگر دلتان خواست با اینجا تماس بگیرید از این تلفن یا نشانی پستی استفاه کنید: (البته حتماْ بگویید بسیج دانشجویی - جنبش دانشجویان جهان اسلام)

                  تهران - بزرگراه شهید چمران - پل مدیریت - دانشگاه امام صادق (علیه السلام)
                                               تهران، صندوق پستی 159-14655
                                                         88590077-021 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الرضا بنی هاشمی ( یکشنبه 87/10/15 :: ساعت 6:36 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غزه و کربلای امروز...
یک کار خیلی بهتر از شعار مرگ بر اسرائیل